wtorek, 12 kwietnia 2011

,,Miłość kąsa" dzisiaj pojawiło się w księgarniach


Dzisiaj w księgarniach pojawiła się książka pt. „Miłość kąsa” autorstwa Adrienne Barbeau. Jest to kontynuacja powieści „Wampiry Hollywoodu”, która zyskała wielu wiernych fanów. Szczęśliwe zakończenie pierwszego tomu nie trwa za długo. Ovsanna Moore, kasztelanka Wampirów Hollywood ma już prawie 500 lat, ale mimo to jest bardzo atrakcyjna. Jej chłopak Peter King, który w pierwszej części został bardzo zaskoczony przez jej wampirzą naturę jest bardzo dobrym policjantem. Kiedy wydaje się, że wreszcie będą mogli żyć długo i szczęśliwie są zmuszeni ponownie walczyć.

Wydawnictwo Rebis, opisuje „Miłość Kąsa” jako pełną akcji, erotyzmu oraz namiętności. Jak jest w rzeczywistości? O tym będziecie musieli się sami przekonać. Ja osobiście nie czytałam pierwszego tomu, ale jest na liście „must read”. "Miłość kąsa" kupię tylko w wypadku, jeśli spodoba mi się pierwsza część. Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się okładka. Kojarzy mi się z True Blood, więc liczyłabym na całkiem dobry tytuł. A co Wy sądzicie o nowym dziele Adrienne Barbeau?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty