niedziela, 10 kwietnia 2011

Będą kolejne karty do gry przygotowane przez Fabrykę Słów!

Już od dawna czekałam na taką wiadomość ze strony Fabryki Słów. Ich pomysł, na dodawanie specjalnych kart do gry do części książek, był trafnym pomysłem. Za wygląd kart odpowiada Dominik Broniek, który pracował także przy wielu okładkach FS, np. Arcymaga oraz Rudej Sfory.


Niestety, często w książkach kart brakowało, dużo osób wyjmowało je w sklepach, dlatego z reguł trzeba było przejrzeć kilka książek na półce, aby znaleźć tą niewybrakowaną. Osoby, które tak jak ja lubią kolekcjonować tego typu rzeczy, z pewnością ucieszy możliwość kupna specjalnego kompletu kart, na odpowiednio trwałym papierze (cokolwiek miałoby to znaczyć). Będzie je można zakupić w sklepie FS. Pozostaje tylko czekać na ich dostępność;)



2 komentarze:

  1. Genialne są te karty<3 Ja mam jedną ze Zbieracza Burz i jestem nią zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupiłem nowe wydanie siewcy wiatru oraz płomień i krzyż i niestety w żadnej karty nie było pewnie komuś się w sklepie spodobały no trudno i tak miałem fart bo załapałem się na ostatni egzemplarz i tego i tego ostatnio karte znalazłem w książce sztejer

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty